8 Haziran 2017 Perşembe

Heriflere Göre Kadın Nedir Kimdir ?

Kadın kelimesi altında  birçok  kelime, cümle  barırır. Fakat bizim adını  bile konduramadığımız insan kişilikli varlıklar  kadını sadece cinsel varlık  olarak görmekte. Kadın  onlar için ne mi ? 
Kadın  her görüldüğü  yerde bakılması  gereken cinsel  varlıktır.  Kadının  hiç bir özgürlüğü  olmaksızın  sadece evinde oturup koca eline bakan değersiz  varlık olup   kadına her şey günah, haramdır.Kadın  dediğin  nasıl  oturduğunu  bilecek susacak. Işte böyle  insanlara  kadın denilen varlığı  değerini hiç bir şekilde  anlamayan dingil, geri kafalı , cahil  kişilerdir  (ailem içinde geçerli)


Kadına  günah olan her şey siz erkeklere de günah. (Kadın daha günahkar varlık değildir) sıfır  kollu ile dolaşırsa  günah ama erkek atlet ile dolaşırsa  erkektir günah  değildir  (koltuk altının görünecegi şekilde  giyinmek her türlü günah)

 Bu sefer din açısından  bakıyoruz  ya biraz daha konuşalım !!
 kadının değeri ve kız  çocuğunun değeri  adına  bir cok ayet varken siz haylen ne konuşuyorsunuz. Hı o kadar dininize bağlı insanlarsınız ya bunu da görmeyecek kadar kör  değilsiniz..

 Kadın  senin annen (hatırlatayım doğuran 9 ay karnında  taşıyan  kaç sene bakan kadın) kadın  senin eşin  ( çocuklarının  annesi, yemeğini temizliğini  derdine  koşan  kişi) kadın senin çocuğun ( evladın ,geleceğin , torunlarının  annesi)... Allah'tan korkacak insanlarsınız  ya bir kadınada  cinsel varlık olarak bakmayın  be rezil insanlar..
Bir insanı  bu kadar ağır  konuşmasına zorlamayın...
Nur A

14 yorum:

  1. Nur'cummmm hoşgeldinnnn:)))bayağı özlettin kendini. Maalesef kadına bakış açısı dediğin gibi, ben İslam dininin de örnek gösterdiğin ayetlere rağmen iyi baktığı konusunda aynı fikirde değilim, tamam öyle ayetler var, cennet anaların ayakları filan ama aynı din erkeğe 4 eş veriyor:)))hatta savaşta yendiği ülkenin kadınlarını, kızlarını cariye/seks kölesi olarak kullanma hakkı var. İslam ülkelerinin haline bakınca da zaten anlaşılıyor, çoğunda düne kadar oy hakkı, seçme, seçilme hakkı yoktu, araba kullanmaları yasak, başlarını açmaları yasak. Ay dur ben çenemi kapatayım iyisi mi?:))))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy hoş buldum ki ablaacikk :). Kadınlara bu aralar din açısından bakar oldular. Şu kadınları savaş ortamında onu duyunca görünce şok oldum öyle iğrenç bir seyiyi bizi yaradan kadınlara niye zeval versin ki bunu senden ilk kez duymadım ama bu şeyi bugün öğrendim kadınların dindeki yerini arastirirkene:/ evet ıran da yasak baş acma dinde zorlama olmaz fakat onlar ediyor. Dedigim gibi kadınları en günahkar sayarak dine dökmeye çalışıyorlar...

    YanıtlaSil
  3. Onlara göre nasıl bir tanım olacağı başlıkta onları tanımlarken zaten tanımlı halde :)))
    Tekerleme gibi oldu biraz; ama öyle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah biraz öyle olmuş sinirli olduğumdan biraz ne dediğimi bilemedim herhal

      Sil
  4. Köledir ayolll.çocuğunun anası,anasınınfa hizmetçisidir 😁 hoş ben öyle dgilim ama olsun. Geneli böyle anam bu modellerin.Bide erkek yapar kadınin eli armut toplar her zaman.Şöyle agızlarının ortasına sumsuğu geçirecen bak bida yapıyolarmi 😁

    YanıtlaSil
  5. holeeeeey seni görmek ne güzeeeel instada görüyoz amaaa burda başkaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Hem değerini kıymetini bilmezler hem onsuz olmazlar. Her şey bir yana varlığına can veren kadın her türlü iğrenç küfürün ana temasıdır ağızların da.
    tek eşlilik dışın da bana her zaman terstir 2-3-4 sayı önemli değil bir de buna Kur an da yeri var denmesini çok saçma buluyorum kadınların korunması adına alınmış bir kararı sonrasın da sapık zihniyetlerin cariye ve köle sistemiyle saçmalaştırmış olmaları hepten iğrenç günümüz de ise artık tüy diktiler demek yanlış olmaz.
    benim bulunduğum ortamlar da erkek işi erkek yapar kadın yapamaz sen bilmezsin gibi laflara izin vermem açıkçası niye ki biz ağaç kavuğundan mı çıktı hepimizi doğuran yine bir ana fiziksel eşitsizlik dışın da ayrılacak hiç bir şey yok hayat müşterek evli ya da bekar.
    Ben iki erkek evlat annesiyim Gelin kızlarıma asla siz işlenirken oturup yayılmalarına müsaade etmeyin diye tembihledim:) birlikte yapın birlikte oturun. En azından bundan sonra doğru gitsin bir şeyler. Ayy çenem düştü üstü kapatıldığı için çok kzıdığım konular açılınca böyle oluyorum galiba:))) sevgiler güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın ki benim ablam ki :)
      Kadın en güzel ve kıymetli varlıktır!!

      Sil
  7. Bir erkek olarak dediklerinize katılıyorum. Hani diyorsunuz ya, kadın dediğin evde oturacak filan diye. Bunu diyenlere de geri kafalı diyorsunuz. Geri kafalılıktan değil aslında. Sizin burda yazdıklarınızın inanın erkekler de farkında. Bundan dolayı zaten geri kafalılık diye tabir ettiğiniz düşünceler oluşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerime katılmamız beni mutlu etti diyelim hele bir erkeğin düşüncelerime katılması daha başka bir şey...

      Sil
  8. Bloğuna bayıldım aynı zamanda yazdığın son yazıya da böyle dewam etmen dileğiyle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :)
      Her zaman beklerim

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.