15 Ekim 2016 Cumartesi

En Sevdiğim 15 Kitap / Mim #2

Herkese Merhaba blog ailem,
Bugün size 2.mimi sunacağım bundan bir kaç gün önce Daha Mutlu Yaşam beni tek kız olarak mimlemişti(oldukça güzel tek kız mim sahibi olmak onun blogunda :) ) bi de bugün esma tatlışş beni mimlemiş ayy iki kişinin beni mimlemi ne güzel :) düşündümde bu zevkli mimi bugün yapayım
 Daha Mutlu Yaşam ve Esma Tezgi (isimlerinin üstüne tıklayarak onlarında mimlerini görebilirsiniz :) )
E hadi başlıyalım o zaman..
Aslına bakarsanız ben kitaplarımı çok sevdiğim, en sevdiğim diye ayırmam. Ben kitaplarımı uğur getiren kitaplar diye ayırırım. Blogumu takip edenler bilir uğurlu kitaplarımın ne olduğunu isterseniz buraya tıklayıp gidebilirsiniz.(ama bir enler serisi yazmam lazım :/)
Benim nu yaşıma(18) kadar okuduğum kitap sayısı oldukça fazladır. Küçükken okuduğum kitapları şimdi okuduğumda bana oldukça farklı bir bakış açısı kazandırmıştır. Özellikle Küçük Prens ve Kurşun Asker.
Çok mu konuştum ne ? daha fazla sizleri sıkmadan enlerime geçeyim.

1. Küçük Prens
2. Kurşun Asker(çocuk kitabı diye küçümsemeyin :) )
3. Eylül
4.Bukre (Kahraman Tazeoğlu(benim adamım :) ))
5.İskender Pala Od
6. Vadideki Zambak (Balzac)
7. Gündüz Sefası( Sarah Jio(benim kadınım :) ))
8. Böğürtlen Kışı ( Sarah Jio)
9. Yağmur Sonrası ( Sarah Jio)
10. Mart Menekşeleri (Sarah jio)
11.Elvada Haziran ( Sarah jio)
12. Söz (Kahraman Tazeoğlu)
13.Başka (Kahraman Tazeoğlu)
14. Mavi Ev (Kahraman Tazeoğlu)
15.Senden Sonra Ben (Jojo Moyes)
veee en çok okumak istediğim deepin kitapları burada mükkemel bir kitapçı buldum şuana kadar hep kitaplarımı oradan aldım kitapçıya gittiğimde yok diyor maalesef böyle giderse internet üzeri sipariş vereceğim. 
vee geldik en güzel bölüme acaba kimi mimlesemm acabaaaaa
1. Günlük Baş Ağrısı (Naz)
2. Samet Tutal(pek kitap okumadığını düşünsemde 15 tane kısa film mimi yapabilirsin :) )
3.Persephone
4.Umudun Kızı (aramıza yeni katıldı kendisi oda arkadaşım :) )
5. Kore fenomeni blog
E hadi kolay gelsin size bakaaaammmm
Nur A.



34 yorum:

  1. MİM ile sobelenmekten hoşlandığını mı söyledin* :)))) Aklımda o zaman. Ders filan vardır diye elim gitmiyordu benim. Ama artık gider :)))))))

    YanıtlaSil
  2. Ben de diyorum dersleri çok yapamadı galiba mimi :) Mimlediğim tek kız olarak daha çok yazarlar üzerinden kitaplar okuduğunu görüyorum.Çok kişilikli ve Özgürlük Savaşçısına yakışır bir liste :) Teşekkürler Nur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında cok yoğundum bi baktım biri daha dinleyince yapiyim artik dedim :))

      Sil
  3. Bir an utandım öyle yazınca :) Ben en sevdiğim 15 film yapayım en iyisi hatta yeni bir mim başlatabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen utanasin için demedim :) e hadi kolay gelsin :)

      Sil
  4. Nedense Kahraman tazeoğluna içim ısınmadı benim okuyamıyom bir türlü adamın kitaplarını. :)
    Güzel liste çoğu ünlü sevilen kitaplardan.
    Küçük prens ve vadideki zambak çok sevdiklerimden.Vadideki zambağı deep sayesinde keşfetmiştim. :)

    YanıtlaSil
  5. Küçük prens! Cevaplarını sevdim. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Vadideki Zambak ve Kurşun Asker (çocukken okumuştum) dışındakileri henüz okumadım. Güzel kitaplar...güzel seçimler. Sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
  7. Ooooo mimlenmişim🙀 Bir blogger arkadaşım daha mimlemiş, e bana da yapmak düşer bu mim'i... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Güzel kitaplar seçmişsin. Gerçekten kitap seçmek zor oluyor, Kurşun Askeri bende çok severim. :))

    YanıtlaSil
  9. küçük frens ve kurşun asker bayılırııım. baksanaaa ben seni iki nedenden mimlemedim kiii. birincisi, baksana bi mim yazımaaa, unudun kızını mimlemiştiim, dedim ki, umudun kızı daaa bizim fighter ı mimlesin fazla kişi tanımıyo o zaten yeniii :) ikincisi deee, sen zaten benim için daima mimlisin kiii, yani direk olarak mimlisin yaniiii kankasın sen beeee senin adını ayrıca yazmam gerekmiyoooo akıllıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha öyle mi daimi mimlenmis kişi :) peki öyle olsun. İyi yapmışsın umudun kızını mimlemekle herkes tanisin oda Arkadaşımı :)

      Sil
  10. Çoğu popüler ve akıcı kitaplar, güzel. Harikasın, okumaya ve bizimle paylaşmaya vakit ayırdığın için. Sevgiler Nur hatun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) uzun zamandır yoktun :)

      Sil
    2. Biraz gezdim, biraz taşındım :)

      Sil
  11. Kurşun asker ve küçük prens hikayalerini bilsem de diğer kitapları okumamışım. Kahraman Tazeoğlu ve Sarah Jio favori yazarların gördüğüm kadarıyla.

    YanıtlaSil
  12. Mükemmel bir liste. Birçoğununu okumuşum. Okumadıklarımı listeye aldım. Teşekkürler 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel güzel günlerde okumak dileğiyle :)

      Sil
  13. bak kitapçıya söylersen o getirtir kiii :)

    YanıtlaSil
  14. azalmaz ayoooool azaltmayııız aileniiii:)

    YanıtlaSil
  15. Aah ah ben de yapacagim bu mimi de mim konularinda çok tembelim.

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.