13 Eylül 2016 Salı

Hoşçakal !!

İki gözüm, can özüm, sevdiğim  tam 5 sene önce çıktığımız bu yolda sana veda edeceğim gün bugün. Belkide bu bir veda değil yeni bir başlangıç . Bana güzel günler yaşattığın için , zor zamanlarında yanımda olduğun için sana çok teşekkür ederim sana minetar kalacağım. Ben içimden bir türlü çekip atamadım seni , hep sakladım , hep sevdim , büyüttüm , bekledim.... kabullenmek zor oldu.
Şimdi anladım ki seninle vedaşlaşmam seni içimden atmak gerek. Bir yaz günü gelmiştin bana bir eylül günü gidiyorsun , her eylül bir başlangıçtır belki bu eylül de hem senin için hem de benim için yeni bir başlangıç olur . Yattığın yerde mutlu ol huzurlu ol .. Sana kırgın veya kızgın değilim. İçimde bir yerlerde hep kalacaksın ilkler unutulmaz  sende benim için hiç unutulmayacaksın ben o küçük çocuğu kalbimin içine gömdüm ölünceye kadar da benimle olacak tıpkı senin yaptığın gibi . Belki dedim yine bir araya geliriz eski günlerde ki gibi ama biz bir araya gelemezmişiz onu öğrendim imkansızı senden istedim sana veda etmek o kadar zor ki çocukluğumun gülen yüzü , ilk aşkım , sevdiğim seni içime gömüyorum ve yoluma devam ediyorum başka gönüllere göç edeceğim başka sevdalara tutunacağım. Hani sen beni rabbimize emanet ettin ya işte ben de seni rabbimize emanet ediyorum..
Her son yeni bir başlangıç yeni başlangıçlar getirsin hayat bana. Artık seni sevmek için geç ölmek için erken.
Hoşçakal !!!
Nur A 

24 yorum:

  1. of of çok etkileyici yazmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece içimden geldiği gibi yazdım .. teşekkür ederim

      Sil
  2. Hiç bir şey için geç diye bir şey yoktur aslında , bazı hikayelerin bitmesi gerekir yenilerini yazmak ve yaşamak için , ölüm ise daha erken diye düşünüyorum , öldürmek yerine yaşanılanlardan ders çıkartarak güzel anılarla gülümseyerek adım atmalı insan , ama şu da bir gerçek son dediğimiz şey başka bir şeyin başlangıcıdır aslında .. Güzel başlangıçların olsun gönlünce inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölüm işte her şeyi yarıda bırakıyor belki de ayrılıp gitseydin onu cabuk unuturdum zamansız bir anda olunca
      Amin inşallah öyle olur..

      Sil
  3. Başlık çok tanıdık geldi. Bugünlerde blogların gözde başlığı böyle ifadeler galiba.

    Sanırım senin "hoşça kal" demene gerek yok. Zira çok ayrı bir bitiş senin içinde bulunduğun durum. Büyük bir acı yaşatmış. Burada bu gibi acılar çekildiğinin anlatılmasına da çok rastlıyorum. Hatta merak bile ediyorum şöyle bir değinilip de üstü kapalı bırakılan o acıların öyküsünü. Böylesi tam anlatılmayan; ama acı kayıplar sonucu hala çekilen acıları okuyoruz zaman zaman. Ardından da bir büyük yalnızlık mı demeli mi, bir şeylere engel olamamak mı demeli, kimdi, evlat mı, çok yakın mı, ne demeli bilemeyeceğim konu tam anlatılmadığından karmakarışık duyguları okuyoruz. Biz de karışıyoruz o acıları okurken.

    Ancak dedim ya, senin acın ayrı bir şey. Tüm bunlardan çok ayrı. Sizde "hoşça kal" diyen yok. Sizdeki durum, hayatın "hoşça kal"ı aslında. "Hoşça kal"demek gibi değil de bir hayat gerçeğini , öylesi bir gidişi kabullenme sınıfına girebilir senin halin gibi geliyor bana.

    Büyüyorsun. Gözlerimizin önünde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu uzuuuun yorum için sana çok teşekkür ederim.. Herkesin bir acısı var ben buraya sadece içimde yıllardır biriktirdiğim şuanda kustugum bir şeyi yazıyorum. Yazarak rahatlamak o kadar iyi geliyor ki anlatamam sana ...
      Büyüyorsun. Gozlerimizin önünde
      Ne kadar güz bir cümle çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim iyi ki varsiniz...

      Sil
  4. Daha yolun başına bile geçmeden güzel yüreğin hüznün en deriniyle tanışmış canım. Hayat bundan sonra neşeyi sunsun sana. Yolun aydınlık ve huzurlu olsun inş.

    YanıtlaSil
  5. Yeni bir başlangıç için hoşçakal diyebilmek çok önemli... Yoksa geçmişe takılıp kalıyor insan. Çok güzel anlatmışsın, kalemine sağlık. İade-ı ziyarete geldim. Takibe aldım , sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. Nur yeniden merhaba..
    Ben de iade-i ziyarete gelmistim lakin bu yaziyla karsilasinca bogazima dugumlendi kelimeler.. yurudugun yeni yolunda adimlarin seni umarim hep guzel yerlere goturur.. gorusmek uzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Umarım öyle olur inşallah yeni hayatlara yol almak gerek ..

      Sil
  7. İlk kez geldim buraya, yazını okurken düğüm düğüm oldum içinde bulunduğum bir durumu anımsattı içimi acıttı. Geride bırakabilmek, gülümseyerek hatırlamak çok önemli gönlünce olsun her şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      İnşallah öyle olur
      Güzel günler hepimizi bekler..

      Sil
  8. Veda etmek zor ama bazı insanlara tamamen veda edemeyiz, hep bizimle bir şekilde kalırlar. İlk aşklar da biraz öyle sanırım...
    Yine de dediğin gibi, her bitiş bir başlangıçtır ve umarım yeni başlangıçların sana hep güzel tecrübeler ve bol gülümsemeler getirir😊❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) o hep kalbimin bir köşesinde kalacak ...

      Sil
  9. Bazen hayatın bizden aldıklarını kabullenmek zor, çok zor olur. Hele de bu alınan sevilen ise. arık senin olmayacak, sana bakmayacak, elini tutmayacak, senin olduğun hiç bir şeyi yapmayacak... Bu seni sevmediği, istemediği anlamına gelmez. Sadece bazı olanlara karşı durulamadığı içindir. senin bu yangın yeri yüreğini bilseydi sence sana ne derdi? Ben gidiyorum, beni unutma, kimseleri yüreğine alma mı? Yoksa ben yanında olamayacağım ama sen de hayatını yaşa, mutlu ol, elden gelmeyen için, engellenemeyen için üzülme, mutlu ol demez miydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu okurken gözlerimden 2 damla yaş aktı. Gerçekten o bana demezdi ki sevme beni diye o da isterdi mutlu olmamı ama ben ihanet gibi gordum her şeyi ama öyle değilmiş onu anladım çok teşekkür ederim ablamm ..

      Sil
  10. çok güzel bi yazı duygulandım

    YanıtlaSil
  11. Yeni hayatında güzellikler sunsun hayat.Karar vermek zordur ama kendin için bunu yapmak zorundasindir.Bu durum gücüne güç katacaktır .Duygulandim huzunlendim.
    Kalemine, yüreğine saglik.

    YanıtlaSil
  12. yarın için iyi yolculuklaaaar vardım iyiyim diye yazı yaz amaaaa haber veer :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.