6 Eylül 2016 Salı

Beni Ona Anlat

Olur da bir gün biri çıkar da
Sorarsa beni şayet,
Seni ne çok sevdiğimden bahset
O seni deli dolu severken
Sevgisinden boğulduğu bahset
En saf, en temiz duygularla
Tepeden tırnağa aşıktı de bana
Ben vazgeçtim o vazgeçmedi de
Anlatabilirsen aşkı anlat ona
Senin için nasıl deli divane olduğumu anlat
Aramadım,sormadım de
Oysa her telefon çalışında 
her kapı zilinde benmişim gibi toprağın suya
Özlemi gibi hasretti bana de 
Benmişim gibi açar kapıları 
Çok sevdi de
Yandı tutuştu de
Hala yanıyor de ! 
Sönmedi,
Dinmedi bir an dahi de
Gitmedim,sormadım,aramadım de
Kül oldu yandı,kavruldu de
Hayalleri vardı,umutları....
Hepsini bir bir karartım de..
.
.
Yorum:Kahraman Tazeoğlu
Yazar: Sedef Mustafaoğlu

Ne de güzel yazmış şair !!  Toprağın suya özlemi kadar hasrettim ona kaç yıl geçti aradan... Sen toprak oldun .. Ben ise su oldum sana. Sen bana hasret ben sana hasret . Gelemedim yanına sen zaten gelemesin ki sevdiceğim . Kabullenmek zor senin orada yatığını
 duyuyor musun beni ? Sen de beni özledin mi toprak kokuyor mu haylen mezarın sevgilim hatırlıyor musun beni yoksa orada unuttun mu ? 
Neden susuyorsun özlemedin mi yoksa unuttun mu ? Neredesin şuan oralarda beni sana soruyorlar mı ? 
Bak yine seni soru yağmuruna tuttum sevgilim eski günlerde ki gibi ..
Gelemeyeğin bildiğim halde gel diyorum..
Kendine iyi bak sevgilim...

Nur A.


16 yorum:

  1. Güzel şiir...Yazı da güzel ama düşündükçe duygu büyür :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama ne yapayım ummadığım bir anda kaybettim onu...

      Sil
  2. Bitiş çok güzel. "Kendine iyi bak". Ne çok şey anlatır o son cümle. Bir basit temenni olmaktan öte. Şiirdeki hisler çok samimi. Okurken ........ . Yazmayayım gerisini. Belki anlatırım bir ara bir yazımda. Belki dedim çünkü bugün hayli zordayım yorgunluk, uykusuzluk, üzüntü, üst üste gelenlerden dolayı şaşkınlıktan dolayı. Ama unutmam. Zira anlattıklarım hep unutmadıklarım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel de anlatmışsınız öyle .. Ama o o cok uzaklarda toprak örtüldü ustune kendine iyi bak dedim de bakmış mıdır ki kendine

      Sil
    2. Okumuştum o öyküyü blogunda. Yine de güzel bir bitiş.

      Sil
  3. Unutmaz da mutluyken hatırlamaz işte:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Ben nereden bilecektim ki birgün gideceğini nereden bilecektim bu dünyadan ayrilacagini nereden bilecektim keşke onunla daha güzel günler gecirseydim keşke hiç kavga edemeden devam etseydik ve daha bir cok keskeler her için artık çok geç...

      Sil
  4. ağlatcan sen biziiiiiii :)

    YanıtlaSil
  5. KIZ! Kendine gel bakiim! Neler de düşünmüş küçümen yüreğin öyle? Keşkeler her zaman vardır unutma. Ayrılacağını bilseydin ve keşke diyerek yazdıklarını tek tek yapsaydın yine de keşke diyecek bir şeyler bulunurdu. Yapabildiklerimizle, bize kalan anılarla mutlu olmak zorundayız. Hayat kimse için kolay değil ki sana torpil yapsın a küçüğüm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ablam ya çok daralmıştım bi de yazayım dedim insanın yüreğindenki yangın sönmezki. Eğer hayatta olup ayrılmış olsaydık belki de her sey daha farklı olurdu.

      Sil
  6. Güzel şiir... Ne diyeceğimi bilemedim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel. Bi şey demesende olur yanımda olduğunu biliyorum ya o bana yeter :)

      Sil
  7. Çaresi olmayan tek gerçeğe karşı yapabileceğimiz tek şey sevgiyle hatırlamaktır.anıları güzelce yaşasın
    Keşkelerin bittiği iyi ki lerin devam ettiği bir ömrün olsun canım benim sen de kendine iyi bak .

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.