19 Ağustos 2016 Cuma

SatırArasıMİM #1


SatırArasıMİM #1

Merhaba Ailem 
İlk mim davetimi aldım Yağmur Yağar sayesinde ve soruları cevaplamaya başlıyorum ona teşekkür ederiyorum 
1. Soru
Nasıl blog yazmaya başladınız ?

Aslına bakırsa ben blog yazmaya şans eseri başladım. Daha önce hep blog okurdum. Ve kendime hep böyle içimi dökecek hiç kimseye anlatamadığım olayları yazacak bir yer arıyordum beni tanımadan gormeyen bir yer olmasını istiyordum ve de buldum.


2.Soru
Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu ?
Bu soru hiç aklıma gelmedi. Ama biraz dusununce üniversitede yaşadığım olayları günleri yazabilirim.
3.Soru
Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir ?
Ben genellikle insanların yaşadığı olayları günlük yaşamlarını ve Kitap yorumu okurum ve bunlar bana oldukça zevk verir.
Her sabah kahvaltımı yaparken blog yazısı okumayı çok severim. Ve okuyabildiğim kadar blog yazısı okurum
4.Soru
Hayatta en çok yapmak istediğin üç şey nedir ?
Bu hayatta en çok yapmak istediğim üç şey 
Birincisi bütün kız çocuklarını okutmak olurdu 
İkincisi dünya barışını sağlamak( bugünlerde en büyük ihtiyacımız olan şey Barış)
Üçüncüsü Japonya yı gezmek olurdu

Peki öyleyse bende Mim davetinde bulunmak isterim bu soruların cevaplarını başka kisilerdende görmek isterim...
Heyy Millet Mimlendiniz :)
1. Naz
2.Emine Pektaşi
3.Deep
4. Sade Sade
5.Calimero
6.Gozdenin blog Günlüğü
7.Zehra Ertuğru
8.Kalem Kuklası
9.Persephone
10.Audrey

46 yorum:

  1. oooooo çok hızlısııııın :)

    YanıtlaSil
  2. Yapmak istediğin ilk iki şey,dünya için çok önemli :) Sonuncusu da kendin için olmuş sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendim için sadece bir dileğim olur du zaten dünya da huzur oldukça her şey kolay gerçekleşiyor :)

      Sil
  3. Ben de kahvaltı yaparken okumayı seviyorum nedense :) Mim için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Yapmak istediklerini gerçekleştirmen ümidiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Yehuhuuu mimlenmişim:D Teşekkürler Özgürlük Savaşçısı:) Yapacağım en kısa zamanda... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Cevaplarını I like it :) Beni mimlemişsin, bunu da I like it and tenk yuuu :) ❤

    YanıtlaSil
  7. Başlık ve tanım yerine dememişsin herhalde headerin üzerinde adın yazıyor :) Bulutları da kaldır beyaz yap o kısmı böyle hoş olmamış :)

    YanıtlaSil
  8. Bir de şey yap şablon- özelleştir- genişlikleri ayarla- blogun tamamı 1100 piksele kadar büyüt bak nasıl daha düzgün duracaksa artık ona göre biraz daha büyütebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pki hmn yapıyorum sabahtan uğraşıyorum :)

      Sil
    2. Olmamış ama yine bak şöyle yap. Şablon- özelleştir- arkaplan- arkaplan resmine tıkla- sol köşeden resim yükleye tıkla- şunu aç kaydet ve oraya resim olarak yükle: http://www.twitterarkaplan.com/covers-images/download/15749369.jpg

      Sil
    3. Ve üstte söylediğim pikseli biraz daha büyütmeyi dene

      Sil
    4. Yeni header yolladım bununla uğraşma onu yükle. Pikseli 1168 yap tam olacak. Arka plan için dediğim beyazlatma işlemini de mutlaka yap ama :)

      Sil
  9. Dejavunun geri kalanı da gitmişken :))) MİM dolayısıyla öğrendiğim yapmak istediklerini, gün olup yaptığını öğrenmek dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belkide her şeyin yenilmesi gerekir diye dusndum veeee senide mimliyorum cevaplarini bekliyorum :)

      Sil
    2. Bir başka sefere olmaz mı? Daha önce aldığım bir MİM daveti ile bu soruları cevapladım dün. Vaktin olmadığından olmalı görememişin :)))))))))))))) Şu an sayfamda.

      Sil
  10. Beni mimlediğin için çok teşekkür ederim Özgürlük savaşçısı. En yakın zamanda yapıp sana haber vereceğim ^^

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar çok güzel. Dilerim kalbinde olan her şey gerçekleşir. Özellikle dördüncü sorunun yanıtları umarım gerçek olur :) Bende minlenmişim sanırım. Diğer bir deyişle ebelenmişim. Sakin bir zamanda yanıtlamaya çalışacağım. Teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gerceklesir. Evet senide mimledim hadi bakalım bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
  12. Ooo harika olmuş böyle güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. görev başarıyla tamamlanmıştır... tekrar teşekkürler... sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Bütün kız çocuklarını okutmak ah ne güzel ve ne gerekli bir amaç bu. Dünya barışından umudumu kestim artık bu iblis politikacılar varken, (tüm dünya genelinde)belki politikacılar olmasa insanlar kendi kendilerine daha iyi geçinecekler..:)

    YanıtlaSil
  15. bu akşam yapıycam tabisiiiii :)

    YanıtlaSil
  16. İyi ki yapmışım etkinliği :) ne güzel cevaplar :)

    YanıtlaSil
  17. Güzel anlatım olmuş emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. ne güzel hayallerin var senin öyle :) bu mimi seviyorum ;)

    -LuNA'dan selamlar-

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel cevaplar bunlar. Eline sağlık Nur. Barış ve bütün kız çocuklarını okutmak muhteşem bir dilek. İnşallah bütün dileklerin gerçekleşir. Beni de mimlemişsin çok teşekkür ederim 🤗. Biraz geç gördüm kusuruma bakma yoktum uzun zamandır. Arayı anca kapatıyorum yavaş yavaş dolaşıyorum blogları o yüzden geç gördüm. En kısa zaman da yapacağım. Tekrar teşekkürler 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç oldu benim de hatam olsa gerek size haber vermedim mimlediğimi... bekliyorum en kısa zamandaa :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.